Veel gestelde vragen

Bepaal zelf hoe en wanneer je persoonlijk bereikbaar wilt zijn voor je klanten.

Zakelijk telefoonnummer

Heel eenvoudig! Vul ons formulier in met je naam of nickname en jouw e-mailadres. Vervolgens informeren wij je over de vervolgstappen, zodat jij snel gebruik kunt maken van jouw zakelijk nummer.

Je kunt kiezen uit een aantal 084- of 085-nummers. Deze nummers verschijnen bij stap 3, na het inschrijven en downloaden van de gratis app. Wanneer je bij de aanmelding je KVK-nummer opgeeft, kunnen we je ook een regionaal nummer aanbieden.

Zodra wij de betaling ontvangen hebben, is jouw zakelijk telefoonnummer actief.

Ja. Dit nummer wordt jouw eigendom, dus je mag het overal vermelden.

Dit kan je eenvoudig instellen via de app, door aan te geven dat je (tijdelijk) gebruik wilt maken van onze antwoordservice. Buiten deze tijden kun je kiezen voor een zelf in te spreken voicemail of een gesloten-melding.

Wanneer je wilt dat jouw telefoon op een professionele manier wordt beantwoord tijdens afwezigheid, kun je gebruikmaken van onze antwoordservice. De kosten hiervoor bedragen €1,25 excl. BTW per gesprek (incl. 1 min gesprekstijd, daarboven 1 cent per seconde). Je kunt deze antwoordservice instellen via de app. Wil je hier geen gebruik meer van maken? Dan kun je dit ook eenvoudig via de app weer uitzetten.

Vink op het aanmeldformulier aan dat je je bestaande, vaste nummer wilt porteren en wij regelen het voor je! De kosten hiervoor bedragen eenmalig €10 (excl. BTW).

Nee. Als je de doorschakeling besluit uit te zetten, kan je daarna gewoon zelf weer je telefoon beantwoorden.

Dit gaat als volgt. Onze telefonisten nemen het gesprek aan en vragen naar de naam, eventueel de bedrijfsnaam, het telefoonnummer en waarover het gaat. Vervolgens krijg je bericht via WhatsApp of e-mail (net wat jouw voorkeur heeft) met daarin het opgenomen gesprek. Nu kun je zelf snel horen wie jou gebeld heeft en wat er besproken is.

Je kunt één contactpersoon binnen jouw bedrijf opgeven. Dit is ook de persoon die onze geluidsbestanden ontvangt.

Info volgt nog.

Ja! De oproep zal binnenkomen via de applicatie op je mobiele telefoon.

Doordat wij onze processen optimaal geautomatiseerd hebben, kunnen wij een zakelijk telefoonnummer tegen lage kosten aanbieden.

Via onze website kun je een bedrag op je eigen tegoed storten. De eerste keer dat je dit doet kan dit voor €5, hierna zul je minimaal €15 moeten storten om gebruik te kunnen blijven maken van onze prepaid-diensten. Zodra je tegoed dreigt op te raken, krijg je van ons een waarschuwing per e-mail en kun je je tegoed weer ophogen. Met een tegoed van €1 of minder ben je alleen nog bereikbaar voor inkomende gesprekken via de app. Wanneer je tegoed op is, kun je geen gebruik meer maken van de diensten van CallVisie.

Zodra het tegoed onder de €1 komt, kan de app alleen gebruikt worden voor inkomende gesprekken. Er kan pas weer gebruik worden gemaakt van de andere diensten van CallVisie zodra er is opgewaardeerd.

Wij hanteren een zogenaamde ‘afkoelperiode’ van 3 maanden. Een bestaande klant kan dus binnen 3 maanden zijn eigen/oude nummer weer gebruiken als hij/zij weer bijstort. Indien dit niet tijdig gebeurt, komt het nummer beschikbaar voor een andere/nieuwe klant.

BTW-facturen zijn per maand te downloaden via de website.

Regionaal/085 nummer

Heel eenvoudig! Vul ons formulier in met je naam of nickname en jouw e-mailadres. Vervolgens informeren wij je over de vervolgstappen, zodat jij snel gebruik kunt maken van jouw zakelijk nummer.

Je kunt kiezen uit een aantal 084- of 085-nummers. Deze nummers verschijnen bij stap 3, na het inschrijven en downloaden van de gratis app. Wanneer je bij de aanmelding je KVK-nummer opgeeft, kunnen we je ook een regionaal nummer aanbieden.

Zodra wij de betaling ontvangen hebben, is jouw zakelijk telefoonnummer actief.

Ja. Dit nummer wordt jouw eigendom, dus je mag het overal vermelden.

Dit kan je eenvoudig instellen via de app, door aan te geven dat je (tijdelijk) gebruik wilt maken van onze antwoordservice. Buiten deze tijden kun je kiezen voor een zelf in te spreken voicemail of een gesloten-melding.

Wanneer je wilt dat jouw telefoon op een professionele manier wordt beantwoord tijdens afwezigheid, kun je gebruikmaken van onze antwoordservice. De kosten hiervoor bedragen €1,25 excl. BTW per gesprek (incl. 1 min gesprekstijd, daarboven 1 cent per seconde). Je kunt deze antwoordservice instellen via de app. Wil je hier geen gebruik meer van maken? Dan kun je dit ook eenvoudig via de app weer uitzetten.

Vink op het aanmeldformulier aan dat je je bestaande, vaste nummer wilt porteren en wij regelen het voor je! De kosten hiervoor bedragen eenmalig €10 (excl. BTW).

Nee. Als je de doorschakeling besluit uit te zetten, kan je daarna gewoon zelf weer je telefoon beantwoorden.

Dit gaat als volgt. Onze telefonisten nemen het gesprek aan en vragen naar de naam, eventueel de bedrijfsnaam, het telefoonnummer en waarover het gaat. Vervolgens krijg je bericht via WhatsApp of e-mail (net wat jouw voorkeur heeft) met daarin het opgenomen gesprek. Nu kun je zelf snel horen wie jou gebeld heeft en wat er besproken is.

Je kunt één contactpersoon binnen jouw bedrijf opgeven. Dit is ook de persoon die onze geluidsbestanden ontvangt.

Info volgt nog.

Ja! De oproep zal binnenkomen via de applicatie op je mobiele telefoon.

Doordat wij onze processen optimaal geautomatiseerd hebben, kunnen wij een zakelijk telefoonnummer tegen lage kosten aanbieden.

Via onze website kun je een bedrag op je eigen tegoed storten. De eerste keer dat je dit doet kan dit voor €5, hierna zul je minimaal €15 moeten storten om gebruik te kunnen blijven maken van onze prepaid-diensten. Zodra je tegoed dreigt op te raken, krijg je van ons een waarschuwing per e-mail en kun je je tegoed weer ophogen. Met een tegoed van €1 of minder ben je alleen nog bereikbaar voor inkomende gesprekken via de app. Wanneer je tegoed op is, kun je geen gebruik meer maken van de diensten van CallVisie.

Zodra het tegoed onder de €1 komt, kan de app alleen gebruikt worden voor inkomende gesprekken. Er kan pas weer gebruik worden gemaakt van de andere diensten van CallVisie zodra er is opgewaardeerd.

Wij hanteren een zogenaamde ‘afkoelperiode’ van 3 maanden. Een bestaande klant kan dus binnen 3 maanden zijn eigen/oude nummer weer gebruiken als hij/zij weer bijstort. Indien dit niet tijdig gebeurt, komt het nummer beschikbaar voor een andere/nieuwe klant.

BTW-facturen zijn per maand te downloaden via de website.

0800/0900 nummer

Heel eenvoudig! Vul ons formulier in met je naam of nickname en jouw e-mailadres. Vervolgens informeren wij je over de vervolgstappen, zodat jij snel gebruik kunt maken van jouw zakelijk nummer.

Je kunt kiezen uit een aantal 084- of 085-nummers. Deze nummers verschijnen bij stap 3, na het inschrijven en downloaden van de gratis app. Wanneer je bij de aanmelding je KVK-nummer opgeeft, kunnen we je ook een regionaal nummer aanbieden.

Zodra wij de betaling ontvangen hebben, is jouw zakelijk telefoonnummer actief.

Ja. Dit nummer wordt jouw eigendom, dus je mag het overal vermelden.

Dit kan je eenvoudig instellen via de app, door aan te geven dat je (tijdelijk) gebruik wilt maken van onze antwoordservice. Buiten deze tijden kun je kiezen voor een zelf in te spreken voicemail of een gesloten-melding.

Wanneer je wilt dat jouw telefoon op een professionele manier wordt beantwoord tijdens afwezigheid, kun je gebruikmaken van onze antwoordservice. De kosten hiervoor bedragen €1,25 excl. BTW per gesprek (incl. 1 min gesprekstijd, daarboven 1 cent per seconde). Je kunt deze antwoordservice instellen via de app. Wil je hier geen gebruik meer van maken? Dan kun je dit ook eenvoudig via de app weer uitzetten.

Vink op het aanmeldformulier aan dat je je bestaande, vaste nummer wilt porteren en wij regelen het voor je! De kosten hiervoor bedragen eenmalig €10 (excl. BTW).

Nee. Als je de doorschakeling besluit uit te zetten, kan je daarna gewoon zelf weer je telefoon beantwoorden.

Dit gaat als volgt. Onze telefonisten nemen het gesprek aan en vragen naar de naam, eventueel de bedrijfsnaam, het telefoonnummer en waarover het gaat. Vervolgens krijg je bericht via WhatsApp of e-mail (net wat jouw voorkeur heeft) met daarin het opgenomen gesprek. Nu kun je zelf snel horen wie jou gebeld heeft en wat er besproken is.

Je kunt één contactpersoon binnen jouw bedrijf opgeven. Dit is ook de persoon die onze geluidsbestanden ontvangt.

Info volgt nog.

Ja! De oproep zal binnenkomen via de applicatie op je mobiele telefoon.

Doordat wij onze processen optimaal geautomatiseerd hebben, kunnen wij een zakelijk telefoonnummer tegen lage kosten aanbieden.

Via onze website kun je een bedrag op je eigen tegoed storten. De eerste keer dat je dit doet kan dit voor €5, hierna zul je minimaal €15 moeten storten om gebruik te kunnen blijven maken van onze prepaid-diensten. Zodra je tegoed dreigt op te raken, krijg je van ons een waarschuwing per e-mail en kun je je tegoed weer ophogen. Met een tegoed van €1 of minder ben je alleen nog bereikbaar voor inkomende gesprekken via de app. Wanneer je tegoed op is, kun je geen gebruik meer maken van de diensten van CallVisie.

Zodra het tegoed onder de €1 komt, kan de app alleen gebruikt worden voor inkomende gesprekken. Er kan pas weer gebruik worden gemaakt van de andere diensten van CallVisie zodra er is opgewaardeerd.

Wij hanteren een zogenaamde ‘afkoelperiode’ van 3 maanden. Een bestaande klant kan dus binnen 3 maanden zijn eigen/oude nummer weer gebruiken als hij/zij weer bijstort. Indien dit niet tijdig gebeurt, komt het nummer beschikbaar voor een andere/nieuwe klant.

BTW-facturen zijn per maand te downloaden via de website.

Telefoonantwoordservice

Heel eenvoudig! Vul ons formulier in met je naam of nickname en jouw e-mailadres. Vervolgens informeren wij je over de vervolgstappen, zodat jij snel gebruik kunt maken van jouw zakelijk nummer.

Je kunt kiezen uit een aantal 084- of 085-nummers. Deze nummers verschijnen bij stap 3, na het inschrijven en downloaden van de gratis app. Wanneer je bij de aanmelding je KVK-nummer opgeeft, kunnen we je ook een regionaal nummer aanbieden.

Zodra wij de betaling ontvangen hebben, is jouw zakelijk telefoonnummer actief.

Ja. Dit nummer wordt jouw eigendom, dus je mag het overal vermelden.

Dit kan je eenvoudig instellen via de app, door aan te geven dat je (tijdelijk) gebruik wilt maken van onze antwoordservice. Buiten deze tijden kun je kiezen voor een zelf in te spreken voicemail of een gesloten-melding.

Wanneer je wilt dat jouw telefoon op een professionele manier wordt beantwoord tijdens afwezigheid, kun je gebruikmaken van onze antwoordservice. De kosten hiervoor bedragen €1,25 excl. BTW per gesprek (incl. 1 min gesprekstijd, daarboven 1 cent per seconde). Je kunt deze antwoordservice instellen via de app. Wil je hier geen gebruik meer van maken? Dan kun je dit ook eenvoudig via de app weer uitzetten.

Vink op het aanmeldformulier aan dat je je bestaande, vaste nummer wilt porteren en wij regelen het voor je! De kosten hiervoor bedragen eenmalig €10 (excl. BTW).

Nee. Als je de doorschakeling besluit uit te zetten, kan je daarna gewoon zelf weer je telefoon beantwoorden.

Dit gaat als volgt. Onze telefonisten nemen het gesprek aan en vragen naar de naam, eventueel de bedrijfsnaam, het telefoonnummer en waarover het gaat. Vervolgens krijg je bericht via WhatsApp of e-mail (net wat jouw voorkeur heeft) met daarin het opgenomen gesprek. Nu kun je zelf snel horen wie jou gebeld heeft en wat er besproken is.

Je kunt één contactpersoon binnen jouw bedrijf opgeven. Dit is ook de persoon die onze geluidsbestanden ontvangt.

Info volgt nog.

Ja! De oproep zal binnenkomen via de applicatie op je mobiele telefoon.

Doordat wij onze processen optimaal geautomatiseerd hebben, kunnen wij een zakelijk telefoonnummer tegen lage kosten aanbieden.

Via onze website kun je een bedrag op je eigen tegoed storten. De eerste keer dat je dit doet kan dit voor €5, hierna zul je minimaal €15 moeten storten om gebruik te kunnen blijven maken van onze prepaid-diensten. Zodra je tegoed dreigt op te raken, krijg je van ons een waarschuwing per e-mail en kun je je tegoed weer ophogen. Met een tegoed van €1 of minder ben je alleen nog bereikbaar voor inkomende gesprekken via de app. Wanneer je tegoed op is, kun je geen gebruik meer maken van de diensten van CallVisie.

Zodra het tegoed onder de €1 komt, kan de app alleen gebruikt worden voor inkomende gesprekken. Er kan pas weer gebruik worden gemaakt van de andere diensten van CallVisie zodra er is opgewaardeerd.

Wij hanteren een zogenaamde ‘afkoelperiode’ van 3 maanden. Een bestaande klant kan dus binnen 3 maanden zijn eigen/oude nummer weer gebruiken als hij/zij weer bijstort. Indien dit niet tijdig gebeurt, komt het nummer beschikbaar voor een andere/nieuwe klant.

BTW-facturen zijn per maand te downloaden via de website.