Altijd bereikbaar met onze telefoonantwoordservice

Bepaal zelf hoe en wanneer je persoonlijk bereikbaar wilt zijn voor je klanten met de telefoonantwoordservice van Callvisie.

Telefoonantwoordservice van CallVisie

Op een zakelijk telefoonnummer wil je waarschijnlijk niet gebeld worden wanneer je op vakantie bent, een vrije dag hebt of anderszins niet bereikbaar bent. Dus ook als je zelf telefonisch in gesprek bent of een vergadering hebt. In dit soort situaties kun je daarom gebruik maken van onze antwoordservice. Al vanaf €1,25 per gesprek neemt één van onze medewerkers op werkdagen tussen 8.00-18.00 uur de telefoon voor je aan. Hij of zij vraagt naar de naam en evt. bedrijfsnaam van de beller, het telefoonnummer en uiteraard het onderwerp. Deze gegevens ontvang je per e-mail. Zo ben je snel op de hoogte van wie je gebeld heeft en waarom. 

Je kunt deze dienst zelf op elk moment van de dag in- of uitschakelen.

Jouw telefoon laten beantwoorden door onze telefonistes is heel eenvoudig en kan ook als losse dienst, dus zonder dat je een telefoonnummer bij CallVisie afneemt.

Volg in dat geval onderstaande stappen en profiteer direct van onze telefoonservice!

  1. Meld je aan via de website
    Meld je aan via het formulier op deze pagina. 
  2. Je ontvangt inloggegevens 
    Vul het intakeformulier in, zodat wij weten hoe we jouw gesprekken moeten afhandelen. 
  3. Waardeer je tegoed op 
    Al onze diensten zijn op prepaid-basis. Je dient eenmalig minimaal €10 op te waarderen via een Ideal-betaling. Alle gebruikte diensten worden verrekend met dit tegoed. Zie ook onze tarieven.
  4. Als je tegoed is toegevoegd, ontvang je van CallVisie een 085-nummer waarnaar je je telefoon kan doorschakelen. 
    Dit nummer blijft eigendom van CallVisie en mag door jou niet direct gecommuniceerd worden. 
    Wil je een eigen 085-nummer? Klik hier. Wil je een regionaal telefoonnummer, klik hier

Wat kost de telefoonantwoordservice van CallVisie?

Om gebruik te kunnen maken van de antwoordservice van CallVisie heb je geen vast contract nodig. Wij werken met een prepaid service. Zolang je saldo op je account hebt staan, kun gebruik maken van deze dienst.  Al vanaf € 1,25 per gesprek neemt één van onze medewerkers op werkdagen tussen 8.00-18.00 uur de telefoon voor je aan. Zie onze tarieven

telefoon beantwoordservice voor bedrijven

Wat is een telefoon (be)antwoordservice?

Ken je dat? Je bent ondernemer en je hebt dagelijks veel gesprekken. Toch wil je altijd bereikbaar zijn voor jouw nieuwe klanten en je huidige klanten. Maar wanneer je in gesprek zit met een huidige of potentiële nieuwe klant is het niet netjes wanneer je telefoon afgaat. Toch wil je wel dat er wordt opgenomen met jouw bedrijfsnaam en dat de boodschap wordt genoteerd. Wanneer je namelijk een telefoontje mist, kan het zo zijn dat jouw nieuwe potentiële klant direct naar de concurrent gaat. Op zo’n moment, wanneer je geen tijd hebt om je telefoon aan te nemen, schakel je een telefoon (be)antwoordservice in. Met een telefoon beantwoordservice schakel je jouw nummer door naar één van onze telefoon opneem specialisten (telefonistes). Zet vervolgens de telefoonantwoordservice aan in de handige app en wanneer er gebeld wordt zien wij direct in ons systeem jouw bedrijfsnaam staan en nemen dan ook op met jouw bedrijfsnaam. Vervolgens noteren wij de boodschap van de klant (diegene die jou net heeft geprobeerd te bellen). De boodschap van de klant noteren wij zeer zorgvuldig, inclusief de naam en het telefoonnummer van de klant. Alle gegevens die wij van de klant noteren, sturen we vervolgens op via de e-mail. Op deze manier mis je nooit meer een telefoontje. En weet je direct wie heeft gebeld en waarom er gebeld is. 

Wanneer kun je doorschakelen naar onze telefoonbeantwoordservice?

Wanneer je kiest voor een telefoonantwoordservice kun je voor verschillende opties kiezen. De ene week kun jij als ondernemer het namelijk drukker hebben dan de andere week. Wij zijn zeer flexibel en passen ons aan op jouw wensen. Callvisie biedt de volgende opties aan:

Altijd doorschakelen naar een antwoordservice

Je kunt de telefoon van maandag tot en met vrijdag van 0800-1800 doorschakelen. Heb je geen tijd om de telefoon aan te nemen of heb je er simpelweg niet de mankracht voor, dan kan het goedkoper zijn om je telefoon of mobiele altijd door te laten schakelen. Op deze manier ben je altijd en optimaal bereikbaar voor al je klanten. Dit is al snel goedkoper dan een nieuw personeelslid aan te nemen als vaste telefoniste.

Af en toe doorschakelen naar een antwoordservice

Zoals hierboven beschreven, kan het zo zijn dat je op bepaalde tijden van een dag of hele dagen niet goed bereikbaar bent en geen tijd hebt om de telefoon aan te nemen. Oftewel; je bent tijdelijk niet bereikbaar. Het kan namelijk voorkomen dat je in een belangrijke vergadering zit of dat je vaste telefoniste op vakantie of ziek is. Om toch optimaal en goed bereikbaar te zijn voor je klanten kun je er voor kiezen om af en toe jouw telefoonnummer te laten doorschakelen. Uiteraard betaal je alleen voor de telefoontjes die worden doorgeschakeld.

Automatisch na twee, drie of vier keer overgaan doorschakelen naar een antwoordservice

Afhankelijk van in welke branche je zit, kan het zeer druk zijn en is bijv. jouw vaste telefoniste in gesprek of van haar plek. Je kunt er dan voor kiezen om de telefoon na één keer-, twee keer- of drie keer overgaan te laten doorschakelen naar onze telefoonbeantwoordservice. Op deze manier zul je nooit meer een gesprek missen. En heb jij als bedrijf een zeer klantvriendelijke en professionele uitstraling.