0900 nummer
Kies zelf welk tarief jouw bellers betalen voor een 0900 nummer
Een 0900-nummer wordt vaak gebruikt als informatienummer of als klantenservicenummer van bedrijven of instellingen. De beller naar dit nummer betaalt een tarief van €0,00 tot €1,00 per minuut of van €0,00 tot € 1,70 per gesprek. Wanneer de opbrengsten van jouw 0900-nummer hoger zijn dan de kosten, dan wordt het verschil toegevoegd aan je prepaid-account.
Ben je ondernemer en wil je een zakelijk 0900-nummer? Bij CallVisie kun je via een prepaid module het nummer aanvragen en gebruiken. Een zakelijk nummer via CallVisie heeft veel voordelen: van eenvoudig opwaarderen via onze website tot het inschakelen van een antwoordservice. We vertellen je graag meer over hoe het werkt bij Callvisie!
Prepaid 0900-nummer aanvragen: hoe het werkt?
Een prepaid 0900-nummer aanvragen of verhuizen naar CallVisie is heel gemakkelijk. Lees hieronder hoe het werkt.
- Meld je aan via de website
Aanmelden kan eenvoudig via de knop hieronder. - Kies een 0900-nummer of porteer (verhuis) je huidige servicenummer naar CallVisie
Je ontvangt van ons inloggegevens. Kies een 0900-servicenummer en bepaal wat je met dit nummer wilt: bijvoorbeeld doorschakelen naar je mobiel of gebruik onze antwoordservice om jouw telefoontjes te beantwoorden.
Bij deze stap kun je ook een verhuisverzoek doen van je huidige nummer. - Waardeer je tegoed op
Al onze diensten zijn op prepaid-basis. Je dient voor een servicenummer minimaal €50,00 op te waarderen via een Ideal-betaling. Alle gebruikte diensten worden verrekend met dit tegoed. Zie ook onze tarieven. - Je 0900-nummer is na activatie of verhuizing naar CallVisie actief! Je kan gebeld worden op dit nummer
Zolang je tegoed hebt, kun je gebruik maken van onze diensten. Je krijgt een melding als je tegoed bijna op is.
Wat kost een 0900-nummer van CallVisie?
Voor een 0900-nummer van CallVisie heb je geen vast contract nodig. Wij werken met een prepaid service. Zolang je saldo op je account hebt staan, kun je je nummer gebruiken. De vaste kosten voor een 0900-servicenummer zijn €9,95 per maand.
Wanneer je een nummer naar ons verhuist of (opnieuw) activeert, betaal je €25,00.
Gebruik je onze antwoordservice of word je gebeld op jouw 0900-nummer? Dan gelden deze tarieven.
Antwoordservice voor 0900-nummer
Het nummer is bij uitstek geschikt om te laten beantwoorden door onze antwoordservice.
Al vanaf €1,25 per gesprek neemt één van onze medewerkers op werkdagen tussen 8.00-18.00 uur de telefoon voor je aan. Hij of zij vraagt naar de naam en bedrijfsnaam van de beller, het telefoonnummer en uiteraard het onderwerp. Deze gegevens ontvang je per e-mail. Zo ben je snel op de hoogte van wie je gebeld heeft en waarom.
Je kunt deze dienst desgewenst zelf op elk moment van de dag in- of uitschakelen.
Meer weten over prepaid 0900-nummers van CallVisie? Lees onze veel gestelde vragen.
Wat is een 0900 servicenummer?
Een 0900 nummer is een servicenummer. Wat je goed dient te onthouden is dat het bellen naar een 0900 servicenummer niet gratis is. De kosten van het bellen naar het service nummer worden opgeteld en aan je abonnement kosten toegevoegd. De eigenaar van het servicenummer nummer mag zelf bepalen welk tarief de beller betaalt. Het bedrag van het bellen naar een 0900-servicenummer kan variëren tussen de 0,00 euro tot en met 1,00 euro per minuut. Of de eigenaar kan kiezen voor een vast tarief per gesprek. Deze kosten kunnen variëren tussen de 0,00 euro en 1,70 euro per gesprek.
Waarom kies je servicenummer?
Waarom zou je kiezen voor een servicenummer? Verschillende organisaties en bedrijven kiezen voor een nationaal service nummer, omdat het klantvriendelijkheid uitstraalt. Met een servicenummer, waaronder 0900 nummers geeft je jouw bedrijfsactiviteiten en landelijke uitstraling. Bovendien, wanneer jouw bedrijf een servicenummer hanteert, wordt jouw organisatie gezien als professioneel en betrouwbaar.
Voordelen van een 0900-nummer?
- Je kunt een eigen tarief kiezen
- Geen vast contract
- Je kunt je gemakkelijk aanmelden via de e-mail
- Gemakkelijk onwaarden met prepaid, via callvisie.nl
- Altijd bereikbaar via de app
- Ook op jouw eigen VOIP-telefoon
- Gemakkelijk doorschakelen
- Uit te breiden met de telefoonantwoordservice (wanneer je even geen tijd hebt om de telefoon aan te nemen).
Waarom kiezen bedrijven een servicenummer?
Wanneer je als bedrijf een servicenummer hebt, komt dit professioneel, klantvriendelijk en betrouwbaar over. Het grote verschil met een 0800-servicenummer is dat een 0900-servicenummer betaald is voor de bellers. Dit bedrag kun je als bedrijf zelf bepalen. Bovendien kun je met een servicenummer zelf de naam verzinnen. Dus je zou eventueel (0900-JOUW-BEDRIJFSNAAM) kunnen gebruiken. Wanneer je de naam van je bedrijf gebruikt, kan dit een positieve boost geven op je marketingactiviteiten. Bellers weten direct jouw bedrijf.